FAQ

 

Hoe werkt het ?

Op de website van Yoloco vind je al onze aanbiedingen. 

Klik op de aanbieding voor meer informatie. Op de productpagina vind je meer afbeeldingen, meer informatie en alle voordelen op een rij en hier kun je het artikel toevoegen aan jouw winkelmandje. Nadat je een artikel hebt aangeschaft gaan wij direct aan het werk. Je krijgt een email met de bevestiging van jouw aankoop en zodra jouw bestelling verzonden is de track en trace code.

Wat is de levertijd ?

Omdat alle producten direct vanuit de fabriek worden verzonden, zonder tussenhandel, ligt de gemiddelde levertijd tussen de 5 en 10 werkdagen.

Hoe kan ik betalen en is het veilig?

Je kunt bij ons betalen via Ideal, Creditcard, Bancontact (België), Apple Pay, SEPA overboeking/vooruitbetalen, Giropay en KBC/OBC.

Onze gehele website is beveiligd en jouw gegevens worden versleuteld verzonden, betalen is dus 100% veilig !

Wat zijn de verzendkosten en kan ik mijn pakket online volgen?

De verzending is GRATIS en je kunt in de meeste gevallen jouw bestelling online volgen.

Hoe lang zijn jullie aanbiedingen beschikbaar ?

De aangeboden artikelen zijn altijd beschikbaar. Zolang de voorraad strekt, staan ze online.

Moet ik me registreren om een product te kunnen bestellen ?

Dat is bij ons niet verplicht, je kunt bestellen zonder te registreren. Het is echter wel makkelijk om je te registreren, je kunt dan in het klantenpaneel jouw bestellingen terug vinden en status updates volgen. Ook kun je dan bij een volgend bezoek nog sneller de betaalprocedure doorlopen.

 Ik heb een vraag, waar kan ik terecht ?

Wij helpen je graag en staan garant voor goede service. Je kunt bij ons altijd terecht met jouw vragen en opmerkingen. Om het je gemakkelijk te maken en om je beter van dienst te kunnen zijn, hebben wij een contactformulier voor je ingericht.

Hoe kan ik mijn aankoop annuleren ?

Binnen 14 kalenderdagen na ontvangst van jouw bestelling kan er zonder opgave van redenen worden herroepen op de aankoop “Herroepingsrecht”.

Zie de algemene voorwaarden m.b.t. artikelen die uitgesloten zijn voor retourneren.

Kan ik mijn product na ontvangst retourneren en hoe doe ik dat ?

Je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na de melding dat je wenst te annuleren nogmaals 14 dagen om jouw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten van ons terug! Enkel de kosten voor retour van jouw huis naar de webwinkel zijn voor jouw rekening. Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kan je contact met ons opnemen via het contactformulier. Wij zullen na ontvangst van de retourzending het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen terugstorten. Wil je een retour melden, stuur dan even een berichtje via het contactformulier.

Ik heb een klacht wat moet ik doen?

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door een een bericht via het contactformulier of te bellen met onze klantenservice. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het vanaf 15 februari 2016  voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”.

Ik heb een andere vraag..

Wij horen het graag! Gebruik dan het contactformulier.